tillbaka i skolan igen

hoppade av högskolespåret idag.. Känner att engelskan krockar för mycket med schemat jag behöver ha.. Men jag behöver ha min matte mer än jag behöver ha engelska, för engelska blir jag förhoppningsvis godkänd i och matten blev jag inte.. Så istället för att ta på mig fler kursen jag inte är säker på om jag klarar så vill jag satsa på det jag klarar och det jag behöver få klart ! :)
 
har varit asduktig och öppnat matteböckerna och försökt förstå lite idag! CRED till mig! Ikväll blir det samma visa, men nu ska jag ta en paus från det här och dra till min prins, vet inte vad vi hittar på.. Men nått blir det!

gammal och mycket visad bild på prinsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback