I'll keep you my dirty little secret!

igår var jag så jävla stolt över mig själv så ni anar inte!! Tanken var att jag skulle skritta Clyde, men var ju tvungen att testa trava och rida lite mer "seriöst" och han var så duktig att jag avlider! lugn och snäll som oftast och tog allt jag bad honom göra på ett asbra sätt! säkert bara för att A red först, men trodde ändå att han skulle testa mig som fan jag har ju bara skrittat jätte kort en gång sen jag red seriöst sist :/

provade även på att kö lite med klickern vilket han tyckte var ruligt! och han var himla duktig så det är nått vi ska göra lite då och då:)

sen så är det snart dags att åka ut till stallet igen! bussen går halv 4 så är framme lite tidigare än vanligt! men med tanke på det fina vädret så gör det inget! :) planen idag är att lina honom och sen låta honom springa löst och busa av sig, så mitt knä får vila :)åker jag ut imorrn med så tar vi nog en liten sväng, men det återstå att se!

får photoshop på måndag igen! så inom den närmaste tiden kommer det bli en ny design igen :D

Kommentarer
Postat av: Erikaaasss

Drar nu igång med veckans ekipage på bloggen!! Skicka in bilder på er och era hästar och sen i slutet på vajre vecka drar jag en vinnare och lägger upp vinnarens bild och länkar till vinnarens blogg!:)

Mail: [email protected]

http://erikaaasss.blogg.se/2012/september/veckans-ekipage.html#comment

2012-09-15 @ 17:47:37
URL: http://erikaaasss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback