en såndär kväll när nått river en i stycken

Och den här gången är det något så simpelt som en skräckfilm.. Bara för att det stod "baserad på en sann historia" så kan jag inte sova, har ont i magen och flyger tre meter för minsta lilla ljud. Jätte jobbigt när väggarna inte är så bra isolerade så hör massor från grannarna! +bildörrar som smälls igen och det är ingen hit! 

Börjar bli så illa att jag snart går och lägger mig i soffan där hör man inte samma ljud i alla fall. Har i alla fall Mr Naken i mitt rum för att mamma inte är van vid ljudet när han dricker. Så tänker härmed skylla alla ljud som jag inte kan skylla på grannarna på honom .. Fast det känns ändå inte okej.. Nu vill jag ha nån att dela säng med! Blä :(
 
Bildlöst, ledsen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback