jag vet inte

alltså just nu hoppas jag att ni förstår mig när jag inte skriver nått.. det är verkligen jobbigt det här med felix och så att heddan inte blir bättre.. just nu vill jag bara hänga mig eller nått...

har i alla fått tillfälliga "bandage" till mina knän, love it .. dom är så gosiga och sammarbetsvilliga ♥ dom har inte vart såhär bra på länge.. även om det tillfälliga bandaget fick ryck och rullade ihop sig när jag skrittade några varv på J's Teitur .. mycket mysig polle och jag bara känner hur jag saknar att rida .. jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu.. orkar inte mycket


det är tufft när inte du är här min prins, du har ju alltid funnits där. på långt avstånd.. vänta på mig ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback