ibland förstår jag bara inte

Alltså okej, ja jag respekterar folk som är troende, som följer en religion om man kan säga så. Det gör jag, trots mina fördommar mot religionerna. Men en sak jag absolut inte respekterar är när människor tror att dom kan komma till min dörr, knacka på och dra en historia om deras, ursäkta mig, jävla skit! OCH ännu värre är det när folk ringer på för att jag har ett finskt efternamn och tror att jag på grund av det kan prata finska också ... arg tjej ja.
Jag förstår verkligen inte vad människor har för jävla problem, okej dom får la tro på det hur jävla mycket dom vill men dra förfan inte i mig i skiten också ! jag tänker inte börja tro på sånt skit. Jag tänker inte gå till en kyrka för att lyssna på en människa som snackar(för mig) värre skit än vad kuratorerna gör. Nej jag tror INTE på gud, jag tror absolut INTE på jesus eller nått annat som har nått med dom att göra eller nån annan religon heller för den delen. Jag blir så trött..

Ni får tro på det själva, men dra då inte in mig i det, jag har hållit mig på kanten i 17 år och jag tänker fortsätta stå där.. Ikväll åker en lapp upp på dörren .. nästa gång smäller jag igen dörren så fort dom börjar prata, jag vill inte.
finns en anledning till varför jag hoppade av konfan.

jag är ledsen men ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback