för tidig morgon för mig !

Ni läste rätt jag är verkligen inte van vid att gå upp såhär tidigt, men sånt är livet ! nu ska jag leka jätte duktig och snart sluta blogga, måste fixa håret, sminka mig(woooow applåder, fet tuff brud) och sådär .. mycket jobbigt ! Men ser fram emot att dricka min drickyoghurt, den är nog det bästa som händer mig om mårnarna alltså :D

Och tro mig, min säng var fööör varm och gosig när klockan ringde 05.30 ! jag är fortfarande död och skulle lätt kunna sova nu - fram till om 50 min(07.00), förstår ni mig när jag säger att jag har en "går och lägger mig igen"-känsla?

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej! Såg att du hade gjort en super fin header till Emma Hedmans blogg, och undrade om du kunde göra en liknande till mig? tpfh

ebbamvr.blogg.se

2012-03-16 @ 21:23:39
URL: http://ebbamvr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback