el&energi

hejsan mina kära läsare, glömde bort er lite granna igår .. ibland händer det för mycket i livet !

min mamma fick mig att till hälla och tillbaka och så självklart gå där ett tag! otroligt att jag gjorde det och ja mina fötter är döda .. Vi var i alla fall in på Arken Zoo och jag ska köpa två råttor när jag flyttat hemifrån, blev kär i en av dom som finns där. Provade även en lyxshake på Max och jag svär på att den smakar som icas glass med krossadchoklad i !
Tummen ner på den !

Just nu har jag rast från ellektionen och kan ni gissa vad jag lyssnar på? *trumvirvel* YES ! RMK feat Winja - bara en gång till ! Lite kär i den låten ♥ Nu när du är borta(ur mitt liv) behöver jag änglavakt! Jag saknar det lilla jag fick varenda dag.

Nu ska jag fortsätta plugga på om Pellets, Luftvärme och Solceller eftersom Tjalle the nöörd kom tillbaka från sin "dricka upp min cocacola-rast" .. Och nej vi får inte ha nån dricka på lektionstid... Vilket är säpe eftersom lektionen jag ska ha nu är 3 timmar och 50 min .. Med sådär en kvarts rast ! yey! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback