imorgon bokas resan

Och helt seriöst känns det hemskt att lämna A och min fina skitponny, får gotta mig med att rida honom några dagar på raken och sen tänker jag verkligen inte åka iväg igen först i vinter ! möjligen nån helg till dalarna, men då kan jag ju ha honom i veckan liksom :)
 
Hur som haver så ska jag hem till moster och boka biljetterna imorrn, nervös tjej.. Ska åka själv från västerås - till oslo och jag har aldrig ens vart i oslo tack min gud att ida ska stå och vänta på mig när jag kommer C: sen väntar lite mer än en vecka med den absolut bästa människan i världen sålänge hon inte jobbar det vill säga ;) hoppas på att få träffa Unita igen, en ponny jag red sist jag var där.. Hoppas hoppas! 
bombar er snart med bilder från idag på Jossan och stor Qsan :)
 
Kommentarer
Postat av: Isabell

O jag ska med till Clyde idag! :D

2012-07-12 @ 09:35:14
URL: http://TheGloryDays.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback