idag är det ingen bra dag

det är ju fredag den 13, det säger allt.. Clyde drog verkligen fram sin envisaste sida idag och satte mitt tålamod på prov. Det blev blaj av hela passet, försökte få honom att lyssna på skänkeln och böja sig för att mjuka upp sig, inget av det funkade så värst bra. Lyckades några gånger att få honom formad runt skänkeln men det varade inte länge och snabbt gick han sprikrakt och brydde sig inte så mycket om mig. Hoppas på att det går bättre imorrn, för då lämnar vi sadeln i stallet..
 
Han har tur som är så himla söt! Man kan ju liksom inte vara arg när man sen kollar på honom och han är expert på att se oskyldig ut. Imorgon får det bli ett kort pass, jag ska bara lyckas med det jag ville få gjort idag sen busar vi till det lite i en hage, lite roligt måste man ju få ha :) Hoppas båda har en bättre dag imorrn (y)
 
Bjuder på den här igen bara för att den är så söt och den får mig att komma ihåg att det även finns bra dagar :D men hade Clyde vart min på riktigt så hade han varit billig idag ;) så glad var jag på honom, men han är ändå min finaste prins ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback