efter 6 timmars bussresa

åkte jag raka vägen hem till farmor för att träffa henne, pappa och mina två bröder innan pappa och ena brorsan drog koset vidare hem igen. Så därför blev det ingen uppdatering igår kväll, hamnade på sängen i samma stund som jag kom hem typ. Och så lär jag ju skylla lite på blogg.se som vägrar lägga upp mina inlägg via appen, jävla skitsak att dom aldrig kan fixa det där !? så oproffsigt att inte ha en fungerande app -.-'
 
Idag blev det inte att åka ut till prinsen, av personliga skäl så får ta nya tag på måndag. Imorgon ska jag leka fotograf på dop och efter det vara hemma hos mormor och morfar.. Känns som om att jag knappt hinner sätta mig ner och andas.. Och om tre veckor börjar skolan igen - vart tog sommaren vägen?? Har kanske ett sommarjobb till nästa sommar! och då är det bye bye sverige i ca 8 veckor.. Jisses vad vuxen jag känner mig nu :D
 
Har tvingat mamma att beställa hem ett helt ointressant paket till mig och till henne som förhoppningsvis kommer i slutet av nästa vecka! Och nu ska jag sätta mig ner och fixa iordning de få bilder som jag tog i norge.. det regnade så mycket att jag knappt orkade ta några bilder.
 
bjuder på en och slänger in en bildbomb strax! :) jag kom inte fram till samma ställe som jag stod på i vintras, men det här får faktiskt duga - för man ser ju att de e samma ställe och man ser skillnaden! så vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback