ny dröm

nyss slog livet omkull mig med en ny dröm, eller nått i den stilen .. Men jag blev lite kär alltså ! helt klart en bebis som kan ersätta sickan, men ja .. det är många månaders spara kan jag lova ! Och ingen hjälp från julafton eller nästa födelsedag tänker jag ta, då ska allt gå till ett körkort och gärna en billig bil +gärna lite bensnpengar .. men drömma får man .. och just nu drömmer jag om en ny kamera som kan filma .. 


Klicka på bilden för att komma till sidan där bilden är ifrån

Drömma får man allt, men om en snar framtid hoppas jag på att jag kan få ihop lite pengar till en ny kamera - även om min är kung så börjar jag känna mig lite fast i den .. men livet går vidare ! jag SKA börja spara pengar nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback