norge ... antingen går det upp, eller ner !

UPDATE från ett annat land :D kult att grannarna inte har låst sitt internet :)) = emelie kan blogga !

Idag har jag setat i en bil från 10 till typ mellan 4 och 5 - inte okej tyckter min rumpa .. och ja jag blev lite chockad när vi var framme liksom jag visste att norge var bergit, men att det inte fanns raka ytor .. chockad_chey_95
målade i alla fall idas naglar i mario tema ikväll :))) stolt över mig själv, dom blev ganska snygga :D 

sååå söta !

ajja de va typ de + mat vi hann med idag ! imorrn ska vi grilla korv, träna hund och kolla på hästarna vi troligen ska få rida :)) håll tummarna ! och så skulle vi nånstans med några familjer :)

Ska försöka skriva med bilder ungefär en gång om dagen ! bara så ni vet - hoppas på fint väder !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback