loppa

okej, inte så många ord om dagen haha :p gick la inte så bra, blev frustrerad .. men tack och lov gick det bättre mot slutet då hon mjukna och jag slappnade av .. uscha inge bra alls innan dess ! men man ska glädjas åt det bästa ! och de där lät bättre i min skalle ;)
I alla fall så blev det äntligen en galopp ! och jag ska börja med att försöka ta en galopp varenda gång, eftersom hon är lite speciell ! måste vänja mig ! hon ruskar nämligen en massa med huvudet till början för att få igång galoppen ordentligt ! Och jag blir lite stel där så måste liksom lära mig att hon gör så för att få igång galoppen och sen blir hon liksom lugnare !  och jag blir lite stel där.. så ett lite stärkare band behövs oss emellan ! sen jäklar kan hon göra sådär hur mycket hon vill och enda sättet att få ett band är ju att göra och misslyckas tills man lyckas ! ♥
En bild på mig och loppan, wroom wroooom ! Jossan fotat :) och jag ser .. rödhårig ut :s


Sen fotade jag lillkotten lite granna åt Jossan, så slänger upp två bilder just nu så ni får lite smakprov, fler kommer nog lite later ! vill inte lägga upp några bilder som anses "fel" så väntar på att jossan slänger upp alla på bloggen först hahah :)


Han är fin han trots sina Batmanmärken runt ögonen :)))
Kommentarer
Postat av: Jossan

Skam den som ger sig. Som det såg ut där på slutet, så fint har hon nog aldrig gått när du har ridit!Vilka övergångar! Fucking strålande! :D

2012-02-12 @ 15:48:18
URL: http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback