länge sen jag blogga från datorn :s

haha !
hejsan :)) okej, nu ska jag skriva ett helt inte så mycket seriöst inlägg.. Jag är nämligen jätte kissnödig(ilandsproblem? yes!) och självklart innan jag hinner gå på toa är de två snubbar som klampar in i mitt hem(överdriv, släppte faktiskt in dom) och håller på att fixa så att vi kan få en diskmaskin :)) haha :D men ja, sen var det ju det där med att jag inte kan kissa med främmande människor i mitt hem, speciellt inte när de är av fel kön.. åååå jag kommer dö :((( OCH som om de inte vore nog så vågar jag inte åka till stallet först dom stuckit .. smart tjej ? nej .. men vafan man ska inte lita på sånna människor - dom kan ta allt man äger och har ! morr

och jag som skulle ta värsta mysiga promenaden och fota min loppa .. fortfarande kissnödig .. men nejdå ! uscha, undrar hur lång tid dom tar på sig alltså ... lite hungrig är jag också, men jag kan ju inte ställa mig och laga mat nu .. nej loppan får helt enkelt vänta lite extra :( och inga bilder blir det säkert heller, möjligen nån från boxen !

OCH det som är så himla fint fotoväder idag ! FML, påtal om det gick det åt helvetet på elprovet.. problemet är att jag kan det jag skulle göra ... men kom inte ihåg exakt hur eller vilken formel jag skulle ha .. kan lova er att en smått deprimerad tjej gick ut från klassrummet !
och så ska jag skriva klart svenskauppgiften ikväll ... men jag behöver verkligen kissa !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback