helt fel tidpunkt

nu på rasten på svenskan ska jag skriva ner nått jag e bra på på elen, som jag skulle kunna visa upp för en klass som ska komma hit, yey .. vad är jag bra på liksom? jag körde på provet, jag kan inte den simplaste uträkning för att jag inte fattar på grund av att min nuvarande mattelärare inte förklarar för mig och min förra inte hade rätt matte för kursen, vi hade typ 5ans matte mot vad man ska kunna när man går ur nian + att han och nån elev i klassen skrek på varandra varenda lektion i en och en halv termin och jag var även en av dom ... och nej, lärararna/rektorn gjorde inget .. så ni kan förstå hur många matte och so timmar jag missade i nian.. + att han kränkte mig så pass illa efter ett nationella att jag vägrade gå på hans lektioner .. hata är ett starkt ord, det krävs mycket för att jag ska hata någon - men honom hatar jag verkligen .. 

och med allt det där påminnt idag på sådär en timme ska jag sen klara av att skriva nått jag är bra på i elen, för mig är det just nu inget för jag fattar inte, jag hänger inte med .. och jag lär mig inte av att kolla på en tavla när en lärare skriver, annars hade jag ju vart kung nu när det faktiskt har gått ett halvår .. men nej jag lär mig inget av att sitta och kolla jag lär mig av att göra fel och försöka igen .. men det verkar ju ingen lärare förstå i dagens samhälle + att i stort sätt alla hatar barn eller så gör dom inte sitt jobb som dom ska ....
och till råga på det så funkar inte min FUCKING skoldators jävla mellanslagsknapp ..
och med all den här ilskan ska jag ta mig till stallet och se glad ut och inte bli frustrerad på hästen ... fml
och hela rasten på sådär 5 min gick åt till att skriva här istället för att sitta och tänka positivt om mig själv.. duktig tjej men jag vet fortfarande inget som jag kan och kan visa upp så det pappret får la hamna i papperskorgen, där jag vill slänga resten av mitt liv när jag ändå håller på !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback