Dagen som inträffar var fjärde år !

Glad skottårsdag, eller vad man ska säga !
Den 29 februari i Norge har inte bjudit på så mycket överdrivet kuligt ! Har varit ute och fotat en del, åkte till Alby och knäppte några kort, mycket fint ställe och ser fram emot att hemsöka ida här i sommar ! Kommer nog bli mycket vackert ! ♥ Funderar seriöst på att flytta till norge efter gymnasiet !

Vet inte om man ska fira den här jäkla dagen, men grattis till alla tjejor som friat till sina pojkvänner idag! det är ju "trots allt bara idag man får det". Tycker det är sjukt och vet inte om det stämmer, men gulligt är det ! Har kekat en "bulle" på ett café och wokat hemma plus två norska bullar .. jisses vad jag kommer gå upp av det här ! Men men, nu bilder !

När vi skulle fota såg typ hela vägen ut såhär, på bilden är det ett av dom enklare ställerna att gå på.. det fanns värre och kul var det verkligen inte !


Himla fint vatten alltså !


Och ändå är bilderna inte helt rättvisa, men vattnet var grymt ljustblått och en massa fint ♥


Svanar är roliga att fota, men helt klart livsfarliga ! långobjektivet på och stå långt ifrån så är man trygg ! (fler bilder kommer säkert sen på svanarna och de andra fåglarna)


Och dagen till ära så får ni faktiskt en bild på mig med ! OCH MIN NÄSA SER NÄSTAN NORMAL UT !!! :D för er som inte hänger med i svängarna så hatar jag min näsa från sidan .. den ser så .. konstig ut men där ser den ganska normal ut .. Och när vi pratar om näsor så är det det första jag ser på en människa, asjobbigt, förut var de ögonen men på grund av ida och hennes storebror så tänker jag på näsan först :((



Och sen bjuder jag på en bild jag tog för någon dag sen, de må gå mycket upp och ner, men norge har helt klart klått ner sverige i mina ögon .. här bor jag så fort jag är klar med gymnasiet och har fått ett jobb ! vänta bara !


Fler bilder orkar jag tyvärr inte fixa .. ska nog börja med idas naglar nu ! så hör av mig senare :)
Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

synd om den som fyller år denna dag haha ;)

2012-02-29 @ 22:41:06
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, vad bra! :)

2012-03-01 @ 01:58:16
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: Lene

Det är roligt att det finns sådana traditioner. Skottdagen är väldigt romantisk ^_^ Har du sett filmen skottår?

2012-03-01 @ 12:55:26
URL: http://svartrandigruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback