VINNAREN av bloggtävlingen är ....

trumvirvel......... Amanda! 
Hör av mig till dig alldeles strax! :) Grattis!
 
Anledningen till att jag skrattade lite gott efter att några hade anmält sig var för att alla förutom två svarade 5 månader vilket var fel.. Det var bara Amanda som svarade rätt ;) Jag skötte Heddan i exakt 6 månader och 10 dagar! Och A gissade på 6 månader :)

Svaret hittar ni genom att kolla i menyn och klicka på bilden som är högst upp, lite längre ner på sidan som man kommer in på då står det hur länge jag skötte Heddan! :) Dock är det den enda bilden som är klickbar än så länge, ska fixa info om dom andra två sen när jag gjort klart två designer som ska bort!
 
Grattis ännu en gång Amanda!

Bilden ni skulle klickat på ;)
Kommentarer
Postat av: Amelie och Emelie

Du som ville göra ett länkbyte va ?:D

Svar: Yes :D
anjaemelies.blogg.se

2012-08-15 @ 00:17:51
URL: http://amelieochemelie.blogg.se
Postat av: Isabell

Vad vann hon? ;)

Svar: En bloggdesign C:
anjaemelies.blogg.se

2012-08-15 @ 00:48:02
URL: http://TheGloryDays.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback