nu säger jag snart godnatt för mig

dags att dra koset till köket för att ta "medicinerna" .. Känner mig knasig som måste ta mediciner eller nej jag känner mig gammal :s men tur att kuren snart är slut! 
 
har jag någonsin berättat om min framtida jorden runt resa? jag och bv ska dra iväg nån gång när vi har råd och resa till de länder som vi anser intressanta av någon anledning.. Och fyfan vad jag längtar, bara släppa allt och dra iväg! men det är en vacker dag och man ska ju ta en dag i taget eller hur? även om jag inte vill det så ska jag! yey!
 
åker imorrn bitti till min mormor för att ha koll på bebishunden och huset.. Önska mig lycka till på den fronten.. Mamma fick ledigt och vi ska senare få besök av ena mostern när hon slutat jobbet saknar henne massooor jätte länge sen jag träffade henne känns det som ! så hahaha kommer nog inte skriva så bra sen.. sen på söndag ska jag ut till mongot igen och antingen leka och sen bara skritta ut en sväng.. Eller så ska jag träna lite mjukgörande.. vi får se helt enkelt! :)
 
jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill!♥ varför får jag inte?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback