börjar bli nervös

.. skolan börjar snart, jag vet inte ens om jag vill dit.. fyfan vill ta studenten nu så jag slipper skiten.. Hoppas all stress och annan skit från förra året är borta.. Vill faktiskt vakna om mornarna och känna att jag vill gå upp och inte att jag vänder mig om och somnar om.. För en sån liten sak är stor för mig och det säger mycket om hur jag faktiskt mår när jag går i skolan.. Och allt för att det finns många idioter i världen.. Men jag ska pallra mig dit, le och låtsas att jag mår bra.. För iår ska det fan bli bättre än förra året punkt. Och hoppas det blir det med mindre klass och förhoppningvis den lite seriösare delen.. Vet en som inte hamnar där men thats life.. Hon vill helt enkelt inte gå samma linje som mig! känns som om att jag börjar ettan all over again, men den här gången vet jag i alla fall vilka jag går med..
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback