nu är det gjort igen.

Och jag känner mig hemsk ! men nu ligger en annons om att jag letar medryttarhäst ute, undrar om nån hör av sig eller om jag ens orkar när "nån" väl gör det. Lusten liksom försvinner med att börja om såhär. Hoppas en viss person behöver min hjälp, så jag får sniffa häst, borsta och mysa tills jag känner mig redo för att börja om igen. just nu vet jag bara inte. men jag känner mig som ett monster som gör det i alla fall. jaja, livet går vidare. Island verkar ju ganska kört i alla fall. Hatar att vara 17 en så meningslös ålder. verkligen mitt emellan, du är större än 16 men du får fortfarande inte göra något och det är ett heeeelt år kvar tills du är 18.
saknar fortfarande världens finaste pärla så enormt mycket♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback