måndag

jag kan fortfarande inte greppa att det var sista gången idag.. Exakt som med felix, att hon kommer gå mot oss i hagen nästa gång jag åker dit med jossan. Men så är det inte och kommer aldrig bli igen, jag kan bara inte greppa det jag kan inte förstå. Eller, rättare sagt jag vill inte.
Och ändå hittar jag inte ord, jag vill göra allt så bra som möjligt som jag kan för ägaren, men jag vet inte hur. Jag vill att jag kan stoppa allt det här, jag vill kunna göra allt bra.. men det går inte och jag känner mig så, inte tillräcklig ! jag vet inte, men jag vill göra nått. Jag vill att det ska bli bra igen!

Hoppas det är okej jossan, men jag tycker bilden är fin ♥


Måste tänka på att du slipper ha ont, men du har ändå en av de största platserna i mitt hjärta, jag älskar dig! Nu, imorgon och föralltid ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback