ingen rast ingen ro

så har det vart för mig idag.. Vaknade, duschade väntade på mamma, pantade.. eftersom vi inte haft nån bil har det samlats nere i källan.. som tack fick jag 200, har åkt runt hela stan. köpt mitt eget påskgodis, osv osv.. jätte kulig info !

I alla fall så stack jag och mammas kompis in på Ryns, skoaffären, när mamma klippte sig.. och jag hittade värsta kapet ! ♥ kikade igenom rean och hittade ett par skor som jag förälskade mig i, tyvärr storlek 37.. Kollade runt lite granna och tror ni inte att jag hittade en likadan i min storlek !? :D im in lööv, mina älsklingar.. Nu har jag skor i sommar ! nu är det bara träningen.. livet kanske vänder lite granna nu? det ser ljusare ut, tack vare ett par skor!
kapet i det hela var att dom egentligen kostade 600 kr, men på rean fick jag dom för 180 kr 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback