ibland bara förstår jag inte

vissa människor måste verkligen leva på att förstöra för andra.. Ta ifrån folk det sista dom har, som dom vet inte försvinner på jävligt länge..'
jag förstår inte att man kan ha så stora problem att man faktiskt kan trycka ner andra människor, jag förstår inte hurfan man kan säga till nån "du är så jävla ful" eller "du är fyfan dum i huvudet" eller liknande bara för att få personen att må dåligt.. För varför säger man en sån sak helt seriöst? jag mår i alla fall inte bättre av att knäcka ur mig ord.. Och vissa gånger är det nog bättre att dra den där vita lögnen.. alltså vissa saker säger man bara inte rätt upp till folk.. jisses, ja vissa människor.. Men det som inte dödar härdar i guess, för sverige är ett sjukt land helt seriöst. antar att det är såhär överallt, men eftersom jag bor i sverige så kan jag ju bara prata om folket som jag träffat här !

lite uppmuntrande efter mitt depp-prat


och ja i mitt fall, jag förlorar typ allt just nu.. och verkligen är det inte sakerna jag faktiskt vill förlora.. man kameran jag fick slita om att få köpa i säkert två år.. den är det tillåtelse för folk att kasta utan att ersätta den.. okej det är en fucking kamera, som jag värdesätter mest, med topp tre, hästar, kameran, iphonen.. om man ser det så för inget klår ner hästar och vänner kan ingen tvinga mig att sluta träffa för den som gör det tänker jag typ ... köra upp nått i röven på :) nejdå men nästan .. men min kamera det är det värsta nån kan ta ifrån mig ibland till och med värre än hästarna för efter allt så kan jag hitta nya medryttarhästar.. men vem pungar ut 5-10 000 på en ny kamera till mig? nej jag tänkte la på det.. ingen som inte är ekonomiskt oberoende.. så v a r f ö r ta ifrån mig det bästa jag har när man inte kan ersätta det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback