What doesn't kill you, makes you stronger

Godmorgon eller något på den raden! Idag är ingen så himlans bra dag, mitt huvud håller på att explodera känns det som. I övrigt så är det okej.. Vill att det ska vara imorgon nu, vill veta exakt vad jag ska göra med mina knän. Jag vill träna upp dom nu, jag vill gå ner dom där kilona nu och det som är ganska självklart är att jag vill upp på hästryggen! Och jag vill inte sitta på vilken häst som helst, jag vill sitta på världens finaste prins ! saknar han en massa, känns som en hel evighet sen! Hatar att vara handikappad :(
 
Imorgon kommer jag i alla fall i kontakt med en sjukgymnast som ska få kolla upp båda mina knän och gärna höfterna.. Vill bli kvitt alla äckliga småproblem.. Efter imorrn är det slut, jag tänker aldrig i hela mitt liv sätta mig i den här situationen igen, aldrig aldrig aldrig! Dags att damma av träningscykeln, så fort som möjligt! vi får se vad hon säger.. Hahah tänkte för en gångs skull inte han! Har på något vänster fått för mig att min sjukgymnast ska vara en han, vilket det inte är för det är en hon - bara ställa om skallen ;)
 
Skriver i alla fall imorgon och berättar lite om min dom och hur min framtid kommer se ut.. Tänker göra allt för att det inte ska hända igen, jag vill inte åka ambulans en gång till.. Jag vill inte må som jag gjorde då, för det var hemskt! 

Here we go! Ett sundare och bättre liv!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback