tisdag.

Min tisdag är nog den mest ointressanta av dom alla.. jag har varit halvdag i skolan innan mitt knä typ döda mig, snackat i tellen med sjukgymnasten och det beror antagligen på ridningen. Så ingen mer ridning den här veckan, men ska ändå ut till min lilla prins ♥ självklart ju !
 
Just nu sitter jag och pluggar, pluggar lite till och pluggar lite mera.. Har tre saker kvar att göra, klar med en.. Ska läsa 50 sidor i en bok, prov imorrn. Ska göra klart en del av ett arbete och påbörja ett annat. Det sista är inte brottom, men ja bättre att börja än att göra klart det i sista sekunden.. Nu ska jag börja läsa boken, sen kör vi ! :D

har förresten fått photoshop idag !!! :D Och ett filmprogram, så det kanske blir lite roligare saker in da framtiden ;) men vi får se, det handlar ju om att jag ska lära mig det - DOCK blir det äntligen en ny design snart :D
 
bildlöst
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback