idag är en jobbig dag.

För idag ska jag rida igen! Och jag ska få på mig ett par ridbyxor igen, vilket betyder att jag måste kämpa med både knäskydd, tejp och bandage för att knäskyddet inte ska krulla ihop sig. Samtidigt får inte bandaget heller göra det. Längtar tills jag kommer på en smart och enkel lösning, men det är ju inte så himla enkelt att komma på en enkel lösning när jag har gjort det en gång innan. Det funka då då får det ta och funka nu med!

Lite saker jag förövrigt inte har skrivit ut här, tror jag. 
1. Jag har en fixad praktikplats så i slutet av Januari så åker jag hemifrån i 6(kanske 7) veckor. Min enda fråga är hur min mor ska överleva utan mig..?
2. Om några veckor åker jag till Norge igen, ska bli skönt med lite semester!
Och så har jag en hemlighet som bara Ida vet tralalalalaa men ni får inte veta något än! Först ska allt bli säkert och klart! :D
 
Ska även ikväll försöka fixa ihop en film från helgen! Filmade lite i fredags och på grund av knäont var jag hemma igår, men idag ska jag nog filma lite till :) undrar bara vad vi ska hitta på för tokigt! ;)
 
Bild från Norge i somras
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback