Teknikbana från lördag

I fredags var jag med om en liten olycka, knät var påväg ur led igen.. Vet inte om jag stoppade den eller om jag bara gjorde en rörelse som knät inte klarar av än. Ont som f-a-n gjorde det i alla fall precis när det hände.. Jag blev så chockad att jag började böla sen var det lugnt efter en timme.. Blev lite svullen, och lite öm men allt försvann efter ungefär en timme. Asskönt, trodde ett tag att jag skulle få medicinen igen, att jag inte skulle kunna röra mig igen och sådär, men igår var jag uppe på hästryggen igen. För det var dags för en teknikbana ;)
 
Vi började med att kolla på alla saker och gå över presenningen, vilket var skitläskigt tyckte hästen och ponnyn. Sen började vi värma upp dom lite smått sen var det dags att prova på allt, A som känner Mimmi lite(läs mycket) mer än vad jag känner Clyde fräste på enkelt medans jag fick klämma och känna för att göra rätt på ponnyn. Men det funkade tillslut.. Hoppade till och med i en westernsadel XD visserligen bara ett mini mini kryss men ändå ;) jag och Clyde var bäst på grinden, men A och Mimmi på tre sockerbitar som man fräser runt, som i western och sen var det lite halvdant på resten.. Eller ja A och Mimmi var ju grymma på "halvrundsaken" men, det här ska göra om - många gånger ! ♥ Vi hade så otroligt kul igår :D
 
Så titta själva, om ett tag sätter vi allt klockrent! alla fyra ;) 
Kommentarer
Postat av: bonnie

lol! ja det här gör vi om, grymt kul!

Svar: garanterat! var nog kul för oss alla fyra :D
anjaemelies.blogg.se

2012-10-07 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback