Speciell dag, eller inte

Idag så var jag till sjukgymnasten.. Har diskuterat ganska mycket runt mitt knä och hon kollade även upp min fot. Jag ska ha haft tur som var så "gammal" när knät åkte ur led, annars hade risken varit större att det hände igen. Ledbanden är fortfarande utslitna, men det tar ju tid för dom att läka helt. Fick i alla fall ett schema som jag ska använda mig av för att stärka musklerna i benet, runtom knät samt högre upp och längre ner.
 
Hon skulle kolla igenom mitt ben helt och hållet, så jag låg på magen medans hon drog mitt ben mot min rumpa, friska benet så kändes det inte alls. Det andra höll jag på att börja grina av när hon drog benet mot rumpan.. Och det hade jag liksom kunnat göra själv, ni vet när man ligger på mage och "sparkar sig själv" på rumpan. Exakt så gjorde hon och jag fick så jävla ont. Blääää. 
 
Har även fått pålagringar i foten.. vilket inte känns bra för sist nån pratade om det med mig, så avlivades hästen efteråt.. Men ja, mitt ska tydligen bli bra.. Läkare skulle inte göra nånting åt det, men jag har hur som helst haft/har en spricka som läkt/håller på att läka. Livet går vidare. Träffade kusin idag och jag avlider över hur lycklig hon var för att se mig.. Världens bästaste lilla skitunge ♥ 
 
Så i helgen blir det stallet, ponnyn ska ha damp så vi får se hur och vad vi gör :p med tanke på mitt käraste knä så får vi se om jag orkar bråka alltför mycket med honom, men han ska ju ridas igenom tre dagar så nått får jag la hitta på :p
 
bjuder på en bild på prinsen som jag snodde från ägarens facebook ♥
Kommentarer
Postat av: Clara

Wow vilken häst! :O

Svar: Han är grym :D
anjaemelies.blogg.se

2012-10-21 @ 12:55:28
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback