Tuffa tider....

Ledsen för att jag inte skrivit något har haft mycket, vart vaken halva nätterna och pluggat. Va i alla fall till läkaren idag och domen är satt, medicin. Börjar på tisdag och sen är det bara för mig att se glad ut och sitta inne. Kan nämligen inte vara ute i solen med dom medicinerna, det leder till någon sorts hudproblem. Så antingen måste jag ha såndär 50 i solkräm eller vad de heter och sitta i skuggan. Ja jag måste alltså ha solsak som man har på småsmå bäbisar och helst ska jag ha långärmad också för den delen.. Men hoppas att problemet löser sig. Men akut tid hos läkare är inte rolig... Kommer sola sönder mig i helgen lite färg vill jag ha.. Mer får jag inte på ett halvår.. I vinter har däremot mamma lovat att jag ska få sola i burkarna så jag får lite lite färg sen nästa sommar är jag fit for fight! Nu ska jag börja springa på mornarna eller kvällarna när solen är nere och börja trampa hemma. Nästa sommar ska jag få mitt sommaren 2012!! Fast då blir det ju 2013;) och då är jag 18 !!!!!

Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Själv måste jag alltid ha 50 i solskyddsfaktor haha.. Blir ju aldrig brun :(

2012-05-28 @ 22:34:13
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback