chokladbollar !

eller heter det negerbollar? det har alltid vart den stora frågan! och jag kommer alltid kalla det negerbollar, men de kändes lite fel att skriva det som rubrik och det kändes himlans fel att vara påväg att skriva det när jag letade bilder på google.. Så de blev weheartit like always ! ♥

För övrigt så orkar jag inte ta kort på mina egna och jag är himla sjuk. Huvudet har ett privat party som jag inte är bjuden på, så istället måste jag stå ut med dunket. Och min hals har börjat grilla igen, dom äter väldans mycket mat där! Resten av kroppen bara värker, känslan av att vara sjuk är ju underbar. Så var tvungen att dra till lite roligare versioner. Har förresten kollat på Landet för länge sedan idag ♥ Och jag måste bara säga hur besviken jag är över att lillefots röst är miffad. Alla andra är som dom ska men inte hans och så ska han spela hjälte och massa visdomsord och bla bla bla! Men jag kommer alltid älska landet för länge sedan. Så det så !

Visst ser det här smaskens ut!? kan lova att mina inte ser lika goda ut!
bilder från weheartit.com!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback