åhh herregud !

okej just nu kommer bloggnivån ligga närmare noll ! ledsen mina besökare, men jag är för tillfället så jävla grinig att det inte ens kommer vara kul att läsa det jag skriver ..

Kan ju säga så här att den människa jag bor med inte är direkt mogen just nu .. hon kräver av mig att jag ska städa när jag vart borta hela dagen och hemkomen sådär efter halv 9 .. och när jag anser att man inte ska börja städa då så blir hon ju självklart tjurig .. jag förstår inte och jag är så himla trött på det här .. ursäkta mig men ibland fattar jag inte varför vuxna människor suckar över ungdomar.. Okej dom håller inte på med allt som vi gör, men beteendemässigt hittar jag lite för många som beter sig som småbarn .. omoget och inte okej när man är vuxen .. vad hände med föregå med gott exempel ?? 

Och påtal om ingenting så tycker hon att hon ska ta mitt studiebidrag som jag jobbar i skolan för att få och sliter för att inte ha frånvaro så jag får den där fucking tusenlappen i månaden .. den tycker HON att hon har rätt att ta ifrån mig .. samma sak som om jag skulle säga "nej du diska inte igår nu ska jag ha 10 tusen av din lön".. men skulle jag säga så då är det ju inte okej, men hon kan kräva mina pengar som jag jobbar för utan att det är fel ?! förstår mig inte på det här .. hoppas vuxenvärlden är mognare när jag kommer in i den .......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback