Strömsholm !

Och där blev drömmen om att bli fotograf lite starkare! Gjorde i lördags mitt första "jobb" som fotograf på ett dop och i söndags var kameran med till Strömsholm :D

Ryttare och Ägare hittar ni hit(vilket jag inte tror ni gör men jaja) så skicka iväg en kommentar med mejl och vilken häst du äger/rider så får du en drös med bilder på mejlen. Bara de flesta blir bra :D helt gratis !

FEI Grand Prix Kür Freestyle (tror jag de va, förstod mig inte på allt)


Skulle inte vilja vara häst eller ryttare under denna ritt.. det verkligen spöregnade :(


jag kom på att jag gillar dressyr, det är himla snyggt när man kommer upp i dessa klasser !













Riddarna/Tornespel lr. liknande



Prins Gustaf Adolfs Minneshoppning 150cm hoppning bed WR
















Kommentarer
Postat av: Moaaa

Nice pics! :D

2012-06-12 @ 08:08:46
Postat av: Kim <3

SÅ SJUKT FINA BILDER!!! :D

2012-06-12 @ 08:34:49
URL: http://kimdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback