snart bär det av

Sitter här nästan helt forever alone, mamma är i vardagsrummet och kollar på film och snart ska jag åka till stan för att ta bussen därfifrån, lovely att jag måste vänta typ hundra år, som alltid på nästa buss.. Jag gillar inte VL, bussarna jag ska ta matchar aldrig varandra och min buss är alltid försenad så jag kan inte ta den bussen som kommer några minuter innan för då missar jag bussen till stallet - bra va?! :p ja jag längtar tills jag får körkort!
 

men jag kan ju inte missa chansen att åka ut till min fina och speciellt inte efter hur det såg ut igår ;) idag ska det gå bättre och jag hoppas jag hittar en svärt häst i hagen och inte smutsgrå som igår haha.. Planerna är få men barbacka i paddan får det bli idag - skulle behöva leta upp mina ridvantar men det hinner jag inte och vet inte ens vart jag ska börja.. Plåster på idag, yes! :D 
 
hoppas hoppas att vi får en bättre dag idag! för idag är det bara jag och min prins!
 
en bild jag aldrig visat förut - tror jag ;)
 
om två dagar är jag snart i oslo!!!!! :')
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback