Sånt som bara INTE får hända!

Är ju till exempel när stora internetsidor som twitter, facebook eller blogg.se inte funkar som det ska.. Och många gånger är det saker som aldrig får hända.. och då menar jag verkligen aldrig! Jag är inte så noggrann med att saker funkar som dom ska men dom ska funka när jag ska använda dom om ni förstår vad jag menar? :)
 
Och nu kan jag lova att det är något som inte funkar som det ska! Nämligen chatten på facebook, jag kan inte skicka till nån varken från datorn eller från mobilen. Har provat både på meddelande och på själva chatten.. Det gåår inte! Vilket inte är okej för jag behöver få tag på Zoyas ägare och jag har inte hennes nummer sen jag skaffade mig min thaifåne 4s. Vilket gör att jag landar i knipa när det gäller mina länkar - bra gjort.. Och jag fick precis veta att min kära kompis inte heller kan skicka något.. Morr vad arg jag blir när tekniska saker inte funkar som dom ska, det är något som bara ska funka helt enkelt! Bild från Google.

 
Men hur som haver så håller jag på med att fixa länkarna till hästarna som ligger mig tätast runt hjärtat och min prins. Enda som saknar att vara där är Felix och jag hade skrivit om honom men det är över två år sen jag red honom sist så det känns inte riktigt värt.. Han har med vandrat till dom eviga gröna ängarna.. vila i frid ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback