måndag, igen

och nu kom jag på att jag hatar måndagar, även när det är lov! Känns liksom som om att verkligheten kallar lite extra mycket.. I alla fall så ska jag åka ut till fellen nån gång efter 3.. Har inte bestämt mig för om vi ska gå eller om jag ska skritta, lutar mer mot att gå en sväng men vi får se vad jag känner när jag åker dit igen. 
 
jag är så trött så att mina ögon går i kors förövrigt men det ska nog bli något av denna dag också!

Dopet i lördags gick okej, men jag känner verkligen hur jag behöver en ny kamera .. nu .. jisses! Skulle vilja köpa "paketet" för 13.. men hurfan ska jag ha råd med det? Svar: Det har jag inte. Älskar min kamera, inte alls så mycket längre. jaja nån gång i framtiden.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback