lördag hela veckan

Det är så min vecka ser ut just nu, haha sååå skönt att vara ledig :D dock kunde ju vädret ha varit lite bättre denna sommar, men men vad ska man göra mer än att leva med det? Jo klaga kan man.. 
 
Idag är det ut till min fina igen, vad som står på schemat idag vet jag inte - mer än att kolla så att han mår bra efter igår.. Har lite ont i magen, gillar inte åska och det började när vi åkte därifrån. Funderar på att rida till vattnet och bada lite, vi får se helt enkelt men det skulle vara roligt att göra det igen och komma i full fräs när kameran är igång, yey! hur som helst så vet jag inte mer, kanske släpper honom igen och tränar lite på fotboll igen.. Hur som helst så har jag i alla fall sällskap från marken idag så man får passa på! han tycker det är lite läskigt att vara själv.. Så imorgon kanske vi kör på paddocken, jag vet inte :p
 
snart, snart åker jag.. läskigt, buss i ca 6 timmar helt forever alone med min mobil...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback