kommer skriva ganska dåligt

jag lever på en intenetsticka på fyra personer så ni får vara lite förstående på den fronten..

Hur som haver, andra dagen i Norge.. Det absolut intressanta jag gjort är att peka ut min framtida lägenhet.. Jag tror dom ska ha kontor där men eftersom jag kommer bli såhääär rik så kan jag fixa en lägenhet där ändå. hahaha skämt åsido men så snygga hus. Nej men det roligste som hänt är typ min sjuka humor.
 
Kan förresten inte ringa och får inget sms om prisplan, snacka om att jag byter från comviq när jag har jobb och ska skaffa abonemang.. Och nej jag har inte kort tålamod, var ju fan i finland i två veckor utan att bry mig. I alla fall, så hoppas jag dom fixar det här men jag byter sak sen i alla fall, när man förlorar internet mitt inne i västerås och stockholm, då är det något fel.. Så nej jag byter .. i framtiden ;)
 
har inget att skriva och kan inte lägga upp bild - på idas dator.. Hör av mig med bilder lite senare :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback