känns overkligt!

Men klockan står nu ställd på 10, då ska jag .. nej jag måste gå upp då! Ska hinna kasta ner tvätt i en väska/IKEAkasse så den är redo när vi ska åka, ska in i duschen och jag är ju så jävla onödig att jag står där i minst en halvtimme och sen ska jag hinna med min buss, så jag hinner med nästa buss(läs så jag måste vänta i 30 minuter på nästa buss) och muttra över hur mycket jag hatar att åka buss och hur mycket mer jag hatar att min buss inte matchar bussen som tar mig till stallet. Visst är det onödigt!? men sanningen är att nästa buss från mig går två minuter efter att bussen går nere på stan.. suck, men thats life! bara fortsätta räkna ner tills jag fyller 18 :')
 
nu ska jag sova! Godnatt:p

bild från google!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback