Innan jag åkte till Finland sa Clyde till mig vad han vill ha! :)

Och han vill ha en GRÖN outfit som vi kan ha om vi åker iväg och busar eller om vi vill va lite extra fina :) Han vill även ha en lädergrimma med grönt "foder"(det som är under) och diamanter! Hittade dock inte något sådant men men :) Detta är vad jag lyckades åstakomma efter vad Clyde vill ha, lite manlig bör han ju få vara efter allt rosa ;) men jag föredrar rosa så han får stå ut lite extra :)

Visste skulle min svarta prins vara vacker i det där !? :D Och självklart är ju en blå outfit ett måste som ska komma med lite later också :)) Måste även få säga att jag inte alls tycker det där tränset är någe fult! Jag tycker det är jätte gulligt skulle vilja ha fler sånna färger till ponnys/mindre storahästar! skulle ju vara lovely att kunna sätta den där extra svinget på outfiten med lite foder under tränset i samma färg :D
 
 
Idag däremot så träffade jag Tilda och jisses vad jag saknar den bruden och hennes garv! ;) Vi åkte ner på stan och köpte .... RINGAR D: haha stolt över att jag införskaffat mig min första ring :') köptes från gina efter lite om och men. Sedan var det dags att rulla vidare mot nana erikslund! Där vi stannade på ÖB och köpte glansspray, vidare till Hööks och köpte tyglar eftersom de jag har på "mitt" träns går på sista versen.(Var påväg att köpa hem ett grönt schabrak - på bilden - men jag orkade inte leta efter rätt storlek eller köpa den eftersom jag inte har något annat grönt till honom. Känns lite onödigt och omatchat med grönt schabrak och rosa träns x)) Vidare mot shoppingen och tåga igenom alla affärer, vi åt världens godaste pasta(efter den på mallis) på Forno Romano och det mina damer och herrar måste göras om nam nam på maten ♥ Efter pastatimen så fortsatte vi och hamnade tillslut på gina där en vinröd preppy blouse och en såndär "svart-att-ha-över-tuttarna-för-att-dölja-bhn-sak". Har ju bara en gul och de passar ju inte riktigt till vinrött.. Jaja pengarna brinner men bra dag :)) OCH nu ska jag sluta skriva meningslösa km långa inlägg;) Bilder kommer upp när jag orkar, snart, och imorgon ska bästaste Tova följa med till Clyde. Promenad till älskade hubbo står på schemat och tova bakom kameran, min prins ska vara vacker imorgon :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback