Hemma i sverige !



Ni läste rätt äntligen hemma i min säng och gud vad skönt det ska bli att sova! den känns faktiskt extra mjuk under min rumpa just nu så vill bara skriva klart det här!

Jag har haft det B.Ä.S.T under dom här dagarna och jar har kommit på hur mycket jag faktiskt älskar mormor&morfar, dom är lite av det bästa som finns i mitt liv! Hur som haver bilder kommer upp imorgon(idag när jag sovit mina timmar som behövs). Och känner jag mig själv rätt så kommer jag vara klarvaken vid 8 bara för att mormor väckte mig vareeeenda morgon, ajja livet går vidare imorgon ska jag sova tills jag tänker gå upp - vilket inte är före tolv! så vi ses later mina kära läsare och tack för att ni kikat in på bloggen trots att jag vart internetlös sen i onsdags! ni är också lite av det bästa som finns i mitt liv ♥ men mormor&morfar är tyvärr bättre ! :') ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback