det utlovas åska idag

och jag hatar hatar hatar åska.. Finns inget värre, jo spindlar och nattfjärilar men ja.. Åska är obehagligt! Så jag hoppas och ber till vädergudarna att dom gör så jag slipper åska!
Hur som haver så ska jag ut till min finaste prins idag och det står extra mycket gos på schemat idag. Och imorrn och hela helgen! A ska nämligen iväg så hon har fullt upp just nu och med två hästar att rida på fullt upp så blir det ju.. jobbigt! Så idag blir det massa gos och om vädergudarna inte lyssnar på min bön så leker vi i ridhuset, kanske fotboll? Vem vet, hoppas på att vi är själva i så fall MEN om vädret håller sig så har vi nog det roligt ute istället :) så håll tummarna vi får tack och lov skjuts hem i alla fall :)
 
biljetterna är bokade, på måndag åker jag. bild från norge sist jag var där. Och tro mig, den är inte redigerad vattnet var sådär läskigt ljusblått. säkert ljuset men jag älskar den där bilden och det där stället ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback