bara några få dagar kvar

Och sen är jag hemma, ni ska få lite bilder och så vidare då - men nu har jag inte min dator så kan inte lägga in bilderna, fixa dom och lägga upp.. Ni får helt enkelt överleva
 
Igår var vi på en .. föreläsning? Jag vet inte vad jag ska kalla det och tro mig det var inte så tråkigt som det lät, om man är överdrivet hundintresserad! Vi kollade nämligen hur det var att träna upp en hund som hjälper folk i rullstol och liknande, ordet har försvunnit just nu och vi fick kolla på deras äldre dam på 12 år som glatt gjorde allt matte bad henne om, vi fick även se ett inslag om just den hunden från nyheterna. Hon berättade även att den hunden hade fått en liten pojke att börja prata igen. Han hade vart med om en olycka och slutade prata efter det. Ägaren hade lagt hunden med huvudet in mot receptionen och hon skulle se ut som om att hon sov. När Pojken kom in genom portarna så stoppade ägaren honom och sa "Du får inte springa mot henne då skrämmer du henne, hon sover. Du måste ropa hennes namn först". Och efter lite om och men så ropade pojken på hunden. De var även bästa vänner om ni inte förstod det ;) alltså man blir rörd till tårar av att höra det.
 
Vi fick även se unghunden som ska tränas till en sådan hund. Och jisses den hunden tyckte det var hur kul som helst! Hur som helst, ska inte döda er med mer text - nu ska jag äta!
 
bilder kommer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback