söta ni är som fortfarande envisas med att kolla bloggen!

Men jag har absolut inget att skriva om.. jag pluggar, pluggar, pluggar och ... pluggar. Har slutat på Clyde, helt nu. Helt hästlös och det känns åt fan. Men jag har inte tid och det måste man inse innan det är försent. Kanske kommer tillbaka sen. Kanske inte. Men får i alla fall rida nån gång ibland på min svarta lilla frukt, så jag är glad över det lilla! Och självklart så får jag ju mysa hur mycket jag vill med honom och antar att jag får mysa med den röda med, så andas häst kommer jag få göra.. Men fan livsglöden bara försvinner. inga hästar inget jag helt enkelt.. 

Men jag åker iväg i 7 veckor i januari och kanske hela sommarlovet - hur ska jag kunna hålla på med en häst under den tiden? Nej, paus är bättre för oss alla. Kommer tillbaka i höst, hoppas jag!

Smygtitt, fler bilder hittas nånstans på himmelskadrommar.bloggplatsen.se :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback