when there's sunshine we'll shine together

Dag två i skolan avklarad och jag vet varken om jag ska tycka bu eller bä.. Kan ju säga att jag tycker om min klass lika lite som förra gången, men den här gången slipper jag ju dom värsta ! (y) så väntar på att de ska dra igång med schemat(som jag förövrigt inte sett) innan jag drar en slutsats - men är lite mer taggad på det här iår ! Nu kör vi och vi kör hårt, framtida jobb hej? :D
 
Däremot är min nya mentor jätte virrig ! undrar hur det här ska gå, har även en ny ellärare.. Så japp, vi får se men nu kör vi hårt! två år kvar, sen kommer jag la önska mig tillbaka till skolan men jag är fett sugen på att komma ut på praktiken nu! Taggad tjej? ja! :D Kom på varför jag valde el för ett år sen och några månader igår :D
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback