utmanade ödet idag

och red barbacka! Sist jag gjorde det ute så ramlade jag av x') Men eftersom det inte fanns nån grimma nere vid hagen så knatade jag tillbaka med träns och hoppade upp barbacka. jag har nämligen sämst balans barbacka så tycker det e lite obehagligt. Men fortsätter det såhär kommer jag snart vara på topp!
 
Prinsfellen skötte sig jätte bra idag, en liten envishet stötte vi på men efter lite om och men så gick han ner ändå. Men han var grymt snäll även om han blev lite taggad på att komma bort från dom stora farliga hundarna.. idioter! Så idag hamnade en guldstjärna i kanten på honom igen min fina! Tvättade även en svans för första gången. Alltså jag känner mig jätte löjlig, men jag har aldrig behövt tvätta hästar förut, spola av dom ja. Men idag drog jag en omgång med svansen och jisses det var inte mysigt! men min stjärna är bäst! ♥
 
 
fattar inte att något som en gång känts så rätt kan visa sig vara så himla fel.. och just nu vet jag inte om jag är glad över det lilla jag fick eller om jag vill spola tillbaka tiden och ge dig en käftsmäll istället!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback