Tisdag och sjuk

Kan lova er mina små söta att jag håller på att dö, blev pang bom jätte sjuk.. Har inte känt mig såhär hängig på länge! När jag väl är förkyld så är det bra under dagtid, men nu finns huvudvärken där, näsan, halsen och vi ska inte ens prata om hur jag nyser.. Helvete! Vill inte vara sjuk! Och självklart ska jag välja den veckan när gammelmormor är i Sverige! Ååå vad trött jag blir på mig själv nu:(

Hur som helst så är jag i skolan har precis blivit fotad med klassen, satt iår igen, fuck! Lektionerna tar inte kål på mig, eller inte än. Nu står en och en halv timmes svenska framför mig ha det kul! För det ska inte jag! Mest taggad är jag ju för tre timmars engelska som jag ska ha imorrn men vafan! Behöver ha engelska två gånger i veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback