överväger att köpa en dagbok

så jag slipper skriva av alla mina depptankar här där man måste tänka efter vad man skriver, vilka namn man nämner och så vidare.. Det får ju heller inte vara för uppenbart vem jag skriver om så då blir det ju ännu värre för då är det en massa skit som jag inte får ur mig ... Jo en smart idé att köpa en dagbok, lr liknande.. Det ska jag fan göra! där kände jag mig lite smart ;)
 
Är ju hos mormor och morfar och ska dra mig hem imorgon. Så det blir att ta hand lite om sig själv ikväll, fotbad, basta och bara leva livet! Sen imorgon ska jag förhoppningsvis åka ut till finaste och bara köra lite enkelt mjukgörande ett kort kort pass :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback