imorgon blir det ett bättre inlägg

för imorgon ska jag ut till mannen myte legenden.. Ingen mindre än Clyde.. Och jisses vad skönt det ska bli att komma till en "kille" som inte klagar på hur man ser ut, en kille som kan se en rätt in i ögonen, en bra kille helt enkelt.. Bestämde igår att jag ska gifta mig med honom för han kommer aldrig bli ett svin.. Han är ju liksom en häst! hahah sämst humor.

nej men jag ska helt seriöst ut till fellen och rida med A så det blir en tur ut och jag undrar vad han bjuder på imorrn.. Han som har stått nu ett tag.. Tur att jag inte behöver bjuda på tårta om jag flyger i alla fall :p Dock måste jag leta upp ett par ridbyxor !? fan orkar inte .. och hinner inte imorgon.. Ajja mitt problem det löser sig! funderar på att köpa ett par svarta ridbyxor nu när jag har pengar... men det dåliga med den idéen är att dom är slut efter det :p inte riktigt men typ haha
Kommentarer
Postat av: bonnie

Hahaha vad gulligt! Den snubben är ju tyvärr upptagen på livstid ;)

Svar: Faaasiken ;)
anjaemelies.blogg.se

2012-08-02 @ 20:04:37
Postat av: bonnie

äsch..vi kan dela på han ;)

Svar: va sneeel du är ;)
anjaemelies.blogg.se

2012-08-02 @ 20:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback