idag är det ingen bra dag

idag är det en väldigt dålig dag. Idag är det exakt fyra månader sen min pärla försvann.. Idag är det en dag där jag bara tänker tillbaka, idag är en dag där tårar rinner och smärtan är lite värre än vanligt..
 
den 17 april 2012, ett datum som föralltid kommer jaga mig.. Ett datum som alltid kommer finnas i mina hemskaste mardrömmar..
 
122 dagar med saknad, 122 dagar med konstant smärta, 122 dagar med gråtattacker.. 122 dagar utan dig..

Men jag har i alla fall gjort en massa nytta hemma i ett försök att inte minnas, att inte tänka tillbaka.. Och större delar av dagen har jag lyckats le och låtsas som att jag mår bra idag. Jag har lyckats skingra tankarna.. För en gångs skull så lyckas jag, med något jag aldrig trott att jag skulle behöva kämpa för att lyckas med.. 
 
Kan inte fatta att det känns som igår, det känns verkligen som om att det var igår jag höll om henne för sista gången.. Och den känslan som jag kände då, den hänger kvar i luften.. Som om att det är något jag glömt göra, den finns där jag vet det och jag känner av att något är väldigt fel.. Men kan aldrig sätta fingret på vad det är.. Men idag vet jag exakt vad det är jag inte kunnat sätta fingret på och därför är det ingen bra dag idag...
 
Kommentarer
Postat av: Isabell

Älskar den dära bilden!! Ni är så fina tsm! <3<3

2012-08-18 @ 21:35:25
URL: http://TheGloryDays.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback