Hästledig

Så hamnade på dollarstore igen.. haha det börjar bli en dålig vana för mig det där :( Men jag och mami smet dit igen och kan ni gissa vad jag köpte !? Jo exakt, mobilskal! ♥ Mobilskal är som hundvalpar(eller andra bäbisar man tycker om), man kan helt enkelt inte få nog av dom och man kan köpa hur många som helst bara pengarna räcker! Sen kräver dom ju inte samma vård som ett djur så i längden blir det ju mycket billigare :D Men mamma tycker jag har för många nu, har bara tio stycken :( 

Hur som helst så måste jag åka tillbaka till dollarstore imorgon för jag var smart nog att inte syna skalet jag tog! Det var ju självklart förstört! bra jobbat bara åka tillbaka le visa kvittot och byta(y) om man får det.. jag hoppas det annars blir jag faktiskt lite arg.. Det var ju inte jag som förstörde det!? och när man köper nått ska det vara helt och rent! punkt. Inte för att jag brukar dissa och så men Dagens diss går helt klart till dollarstore.. suck suck, även om det är billigt ska det vara helt jag köper ju inte begagnade saker liksom ... Det är bara då man inte kan kräva att rätt ska vara rätt!

Kommentarer
Postat av: Emilia Nordström

ÄLSKAR din design! Har du gjort den? I vilket program i så fall?? :)
Besök gjärna mig: http://emiliahn.blogg.se ♥

Svar: Tack så mycket ! :') Jo jag har gjort den själv i photoshop cs 5 :D
anjaemelies.blogg.se

2012-08-15 @ 22:13:26
URL: http://emiliahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback